Jump to content

onur

Standart Uye
  • İçerik sayısı

    32
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    1

onur kullanıcısının son zaferi 10 Kasım 2017

onur en beğenilen içeriğe sahiptir

Topluluk Puanı

1 Natural

onur Hakkında

  • Derece
    Meraklı

Kişisel bilgiler

  • Araç Bilgileriniz
    Serçe

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. onur

    İnterkol Hangisi uyumlu

    Uğur hocam bilgin için teşekkür ederim.
  2. Golf 1.6 GTD mk2 için interkol uygulaması yapmayı düşünüyoruz. Hangi marka yada hangi interkol uyar?
  3. Turbo interkol hortumu- Egzoz manifoldu çıkış borularına, aklınıza gelebilecek Bütün ısınabilen ve basınç altında olan heryere uylulanabilir.
  4. Turbo interkol hortumu- Egzoz manifoldu çıkış borularına, aklınıza gelebilecek Bütün ısınabilen ve basınç altında olan heryere uylulanabilir.
  5. onur

    NGK bujileri

    NGK'nın komple buji programı farklı buji tiplerinin geniş bir yelpazesini kapsar: standart bujiden asil metal bujiye ve çifte asil metalli bujiye kadar. Bu yüzden NGK hemen hemen her motor için en iyi çözümü sunar. V-Line ve LPG LaserLine - Tamir servisi için mükemmel donanım Yedek parça bayilerine ve oto servislere en yüksek verimlilik düzeyinde çalışma imkanı sağlamak amacıyla, NGK oto servisleri için V-Line ve LPG LaserLine ürün serilerini geliştirdi. Iridium IX - daha da fazla performans için alternatif İridyum asil metalinden orta elektrotlu bu yüksek performanslı bujiler çok sayıda otomobil üreticisi tarafından orijinal ekipmanda kullanılıyor. Bunlar özel olarak en yeni motor teknolojileri için geliştirildiler, ancak eski modeller için bile, güç potansiyelinin tamamını kullanabilmek için standart tipe alternatif oluşturuyorlar. Ayırt edici özellikleri: Elektrot malzemesi olarak iridyum kıvılcım erozyonundan hemen hemen hiç etkilenmez. İridyum sadece 0,6 mm çapında çok ince orta elektrotlar üretmeye imkan veriyor. İnce orta elektrotlarında ateşleme kıvılcımının yanına daha fazla tutuşabilir yakıt karışımı ulaşır. Bu da güvenilir bir alevlenmeyi ve alev cephesinin daha iyi yayılmasını sağlar.
  6. onur

    aerodinami

    Otomobilinizle saatte 100 km hızla giderken dümdüz bir duvara çarptığınızı hayal edin. Bütün metal parçaların ezildiğini camların paramparça olduğunu… Güvenlik sistemlerimiz her geçen gün gelişiyor ancak buna rağmen arabalar hala böyle bir çarpışma için tasarlanmıyor. Ancak başka bir duvar var ki, çok uzun süredir arabalar onunla mücadele etmek üzere tasarlanıyor: hava. Birçoğumuz havayı bir “duvar” olarak görmez. Özellikle düşük hızlarda ve rüzgarsız havalarda, hissedilen hava direnci çok düşüktür. Yüksek hızlara çıkıldığında ise otomobile etkiyen hava direnci (sürükleme kuvveti) ciddi bir mertebeye ulaşır. Bu noktada devreye aerodinamik bilimi girer. Aerodinamik, hava içerisinde hareket eden cisimlere etkiyen kuvvetler ve bu kuvvetler neticesinde cismin hareketini inceleyen bilimdir. Otomobiller yıllardır aerodinamik etkiler gözönüne alınarak tasarlanmakta ve otomobilin başetmek zorunda olduğu hava duvarının daha rahat delebilmesinin yolları aranmaktadır. Aerodinamiğin otomobillere uygulanmasına geçmeden önce birkaç temel meseleyi hatırlayalım. Bir cisim hava içerisinde hareket ettiğinde bir miktar havanın yerini değiştirir. Hava içerisinde (veya herhangibir akışkan içerisinde) hareket eden bir cisim sürükleme (drag) kuvvetine maruz kalır. Sürükleme kuvveti cismin hızı arttıkça artar. Bir cismin hareketini Newton yasaları ışığında inceleriz. Bu durumda; kütle, sürat, ağırlık, dış kıvvetler ve ivmeyi göz önüne almamız gerek. Sürükleme, cismin ivmesi üzerinde doğrudan bir etkiye sahiptir. Bir cismin ivmesi, cisim üzerine etkiyen net kuvvetin cismin kütlesine bölümü ile bulunabilir. a = (T – D)/m Buradaki T otomobilin tekerlekler vasıtası ile ürettiği çekiş kuvvetini (thrust), D ise otomobile etkiyen sürükleme kuvvetini ifade etmektedir. Araç hızlandıkça ivmesi ve hızı artarken, maruz kaldığı sürükleme kuvveti de artar. Aracın üretebileceği maksimum itki kuvveti sabit olduğundan bir noktada sürükleme kuvveti ile çekiş kuvveti eşit olur ve araç daha fazla hızlanamaz. Peki bu bilgiyi araç tasarımında nasıl kullanabiliriz? Bu noktada “sürükleme katsayısı” adı verilen birimsiz büyüklükten söz etmek yararlı olacak. Sürükleme katsayısı, bir cismin bir ortamda (herhangi bir akışkan içerisinde) ne kadar rahat hareket edebildiğini belirtmekte kullanılmaktadır. Tampon eklerininde buna çok faydası var.
  7. onur

    Subaru Dodik

    Dodikle bir başka görünüyorlar.
  8. onur

    SULU KAPLAMA

    Arkadaşlar sulu kaplama için transfer kağıdı ve yan malzemelerini yada kit şeklinde nereden bulabilirim satan varmıdır?
  9. onur

    GÜNDÜZ LEDİ

    Arkadaşlar elimde hiç kullanılmamış paketinde slikonlu 45 cm lik beyaz gündüz led var. paketini 50 tl den satıyorum.
  10. onur

    Satılık tofaş 91 model serçe

    Teşekkür ederim Güven hocam ilerde Birşeyler yapabilirim diye düşünüyorum zaten.
  11. onur

    Satılık tofaş 91 model serçe

    7000 tl Düşünüyorum Cengo bey.
  12. 91 model serçe muayeneli temiz bakımlı
  13. onur

    air süspansiyon

    Size katılıyorum savaş bey.
  14. onur

    Bu Kitleri Biliyor muydunuz?

    3 bin ile 5 bin arası uygulanabiliyor.
  15. onur

    Türkiyede zor

    Merhaba Arkadaşlar, Benim deyinmek istediğim konu Eski karbüratörlü V motorlarda Kullanmak istediğim Spor karbüratör ve Karbüratör uyumlu supercharger dediğim gibi Türkiyede bunlar zor diye biliyorum sizin bir bilginiz varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
×

Önemli Bilgilendirme

Bu siteyi kullanarak, Kullanım Şartlarını kabul edersiniz.